Framtidens webbläsare: i tyg
Adaptive Path må ha stakat ut vägen till framtidens webbupplevelse med sitt Aurora-koncept, men Odd Molly visar att framtiden redan är här:
- Hela oddmolly.com inklusive själva fönstret i webbläsaren gör vi i våra tyger, berättar Per Holknekt, grundare och varumärkesansvarig på Odd Molly. Det här är ett fantastiskt sätt att vara intressant, produktnära, odigital och lagom förförisk. För oss är internet en mycket viktig kanal, eftersom den når ut till samtliga marknader där vi är verksamma. Dygnet runt.
Som en del av lanseringen av sajten görs även en kampanj på adressen www.oddmolly.com/browser.
kommentar(er)
www.flickr.com |
Jag heter Erik Stattin och det här är min blogg. Jag skriver om digital kultur, ungefär. Du får gärna tipsa mig om saker. Kontakta mig på erik.stattin@gmail.com. Jag är mymarkup på Twitter och Delicious.